Ga naar inhoud

store


Gast

Aanbevolen berichten

Bedoel het helemaal niets lecht hoor!Heb dit al meermaals gedaan met firewall en uit en als admin en....maar helpt niet.

WSService en AppXSvc in taakbeheer>>services activeer na tijdje staat er terug gestopt.Denk toch dat deze te maken hebben met de store?

.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen nog eens verse install gedaan en wat liggen zoeken niks helpte !

Tot ik ergers las onkoppel je MS account en koppel terug ,en ja dit was het.

Toch hartelijk bedankt voor je hulp😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verse install is opnieuw installeren en dat is geen echte oplossing.

Waarom heb je ms account nodig?

Ik heb nooit moeten doen want dat is totaal overbodig iets.

Zelf nu met Windows 10 en Office 2019 heb ik geen enkel account en toch heb ik alle update.

Account betekend niks anders dan Microsoft alles vertellen wat je doet.

Ik heb nu Windows 10 nu 3 jaar en nog steeds niet moeten opnieuw installeren of herstellen noch backup moeten terugzetten (heb ik niet)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Waarom heb je ms account nodig?

Tja antwoord is heel simpel toch,met lokaal account kun je geen apps installeren van de store.

Iedereen is vrij van MS account of niet toch?

Eene houd van Win7 (wie weet laten die tranen in 2020)andere Win8.1 of Win 10 of Linux.

Wat betreft verse install is soms de snelste weg zeker als het niet over virus gaat!Al veel topics gelezen waar soms geen einde aan komt, ja dan ben ik snleler klaar .

Nog eens ga  nade bakeer  vraag volkorenbrood laat me  geen wit brood opdringen, zelfde verhaal voor pc.

Natuurlijk had ik die oplossing sneller gelezen van account ja ook  geen verse install dan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan ook apps installeren vanaf de store hoor en zonder account.

Windows 7 is echt oubollig.

Windows 10 is de beste Windows dat ik tot nu toe heb gehad.

Windows XP en 7 was in die tijd héél slechte Windows maar door de jaren met vele update prima geworden na vele service pack

Dat is ook zo met Windows 10 maar nu is dat perfect.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Dan vraag ik mij af waarom je nog met Windows 8.1 bezig bent terwijl er Windows 10 bestaat dat fantastisch is

Vind je echt heel goede helper hoor !Met dit antwoord had ik het wel lastig,laat iedereen vrij in zijn keuze .

Heb het echt gehad met Win10, was bij de eerste als insider .Krijg nu nog mails ...nee speel niet meer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het echt gehad met Win10, was bij de eerste als insider

Zelf heb ik gewacht tot er beter nieuws was over Windows 10.

Want ieder nieuwe Windows hebben heel veel bug fouten.

Je bent 100% vrij om te kiezen welke Windows je wilt hebben maar Windows 10 is sinds de laatste zware update echt beter geworden.

Het is daarom dat ik mensen adviseer om over te schakelen naar Windows 10

Het is nu minstens zo goed of zelf beter is dan Windows 7 laatste versie 

Tegenwoordig adviseer ik ook steeds meer Powershell i.p.v. opdrachtprompt omdat die nu standaard is de menu staat bij Windows 10

 

Net nu de nieuwste Chrome met jou toestemming wordt geïnstalleerd kan je automatisch instellen om Engels naar Nederlands te vertalen.

Dat vind ik een echte vooruitgang in vertalingen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.