Ga naar inhoud

actuele datum en tijd in verschillende cellen invoegen, met verschillende datum en tijd


John Van Drom

Aanbevolen berichten

Ik zou willen,in diverse cellen de datum en tijd automatisch met 1 klik laten verschijnt (met NU() komt telkens in de verschillende cellen dezelfde actuele datum en tijd te staan) om daarna nog te kunnen berekenen.

Voorbeeld in cel B,C staat nu NU(), in de verdere cellen D,E   F,G   en H,I heb ik handmatig datum en tijd toegevoegd, maar ik zou willen dat ook in de cellen D,E   F,G   en H,I de datum en tijd automatisch met 1 klik erop zouden staan, wat niet gaat met NU() anders verspringen alle tijden weer naar de actuele tijd. Hoop dat ik het goed heb kunnen verwoorden en dat mijn vraag duidelijk is. Dank voor de hulp, John

dagtaak.xlsx

aangepast door John Van Drom
Link naar reactie
Delen op andere sites

En hier ben ik weer 🙁,

vergeten te vragen, bestaat er nu een mogelijkheid om in de cellen van kolom K het totaal van de laad-uren van die dag en in de cellen van kolom L het totaal van de los-uren van die dag samen te tellen, om dan een totaal te hebben van beiden in cellen van kolom Nuurtjes2.xlsx

Nogmaals dank voor uw geduld en de werken die u uitvoerde

Mvg

John

uurtjes2.xlsx

aangepast door John Van Drom
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

ik heb nog een bijkomend vraagje 

Vraag: Is het mogelijk dat de laad/lostijd in kolom J en K (als deze hoger zijn dan 02:00:00), anders blijft het gewoon het verschil van respectievelijk D-B en H-F )) zoals op voorbeeld rij 9 en 12, automatisch in te vullen met 02:00:00 en alles wat meer is dan 02:00:00 over te brengen naar N en P voor respectievelijk Laden en Lossen, dit in verband met, dat elke laad/los-voorgang maar betaald word over een tijdspanne van 2 uur, de meer-tijd (wachturen) word dan anders berekend.

Dus dan zou in rij 9 kolom K (02:00:00) moeten staan en in kolom P (01:00:06)

En in rij 12 kolom J (02:00:00) moeten staan en in kolom N (03:00:01)

Dank bij voorbaat

John

 

uurtjes2.xlsm

aangepast door John Van Drom
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.