Ga naar inhoud

[OPGELOST] upgrade avg 8.5 free (file is corrupt)


Aanbevolen berichten

kun je nog eens uitleggen hoe ik dit moet doen ? moet ik naar dat windowstekentje gaan langs de linkerkant ? en daar intikken bij zoekopdracht starten combofix ? en dan rechts klikken en openen ? of moet ik gewoon intikken bij zoekopdracht combofix/u want als ik dat doe zegt die gewoon geen zoekresultaten ... heb ook geprobeerd om bij dat windows tekentje uitvoeren in te tikken en dan combofix/u in te tikken , maar dan krijg ik de melding dat dit niet wordt gevonden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

sorry zunne, ben hier were, alles gaat goed met mijn pc maar ik vind wel dat hij trager is geworden ... niet dat het heel erg is , maar toch wel trager ... vroeger opende hij direct of bijna direct en nu moet ik toch wel een seconde of 30 wachten ... denk dat het aan bepaalde sites ligt dat ik zo lang moest wachten, ik heb het eigenlijk niet op alle sites, sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dan nog even dit :

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten) door systeemherstel tijdelijk uit te schakelen. Doe dit via Start -> Configuratiescherm -> Systeem -> Systeemherstel -> "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Toepassen en OK. PC herstarten en het vinkje terug weg halen.

En laat tot slot een defragmentatieprogramma op je PC los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ons dan even Combofix verwijderen ... en kijk dan even aan of de PC dezelfde fouten nog heeft (zwart scherm) zonder dat je dit programma laat werken.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

:s sorry, ben hier weer, ... maar toen ik overlaatst ccleaner gebruikte merkte ik dat combofix nog steeds op mijn pc staat, kan ik dat volledig eraf gooien volgende keer dat ik ccleaner gebruik ? of kan dat geen kwaad dat dat nog ergens te vinden is, als ik het gewoon intyp bij programma's is het weg hoor . en daarmee bedoel ik configuratiescherm - programma verwijderen/wijzigen, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: best met zijn eigen uninstaller. Via Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u (let op de spatie voor de slash).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder Combofix: best met zijn eigen uninstaller. Via Start -> Uitvoeren en typ: combofix /u (let op de spatie voor de slash).

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

ik had dat al keer gedaan, dus als ik dat nu doe , dan gebeurt er niets, dan vindt hij niets terug, maar als ik ccleaner gebruikte, en foutcontrole en defragmentatie had ik ergens combofix nog zien staan , als ik dat de volgende keer weer zie staan mag ik dat dan verwijderen of niet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.