Ga naar inhoud

Audio driver not plugged in

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn audio drivers. Tenminste, ik had al een probleem. Toen heb ik dat opgelost door de audio drivers opnieuw te installeren. Dat heeft gewerkt maar er is een nieuw probleem ontstaan. Mijn headphone jack werkt niet meer. Bij Sound staat not plugged in. En als ik naar device manager ga, geeft hij ‘code 45’ aan. Weet iemand wat ik moet doen om dit te fixen?

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, stegisoft zei:

Code 45 betekend: niet aangesloten 

headphone jack is dat getest op een ander pc of laptop?

Misschien is die niet voldoende ingeplugd.

Driver opnieuw installeren heeft geen zin in dit geval.

Werkt niet. Headphone werkt prima op andere pc’s. In de device manager wordt vermeldt dat de hardware niet connected is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je dat geluid toetsen FN + toets onder getal 2 bij cijfers toetsen bevindt?

Als je beiden toetsen klikt dat je geluid kan dempen of terug aanzetten.

Nota: aan de zijkant moet je hoofdtelefoon aansluiten maar je moet wel de juiste nemen want ernaast bevindt ook microfoon aansluiting.

Ga naar deze pagina (klik)

Kies voor Windows 10 en dan op chipset en download Intel chipset driver en installeert het.

Ik hoop dat je ook daar uw geluiddriver had gedownload.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, stegisoft zei:

Weet je dat geluid toetsen FN + toets onder getal 2 bij cijfers toetsen bevindt?

Als je beiden toetsen klikt dat je geluid kan dempen of terug aanzetten.

Nota: aan de zijkant moet je hoofdtelefoon aansluiten maar je moet wel de juiste nemen want ernaast bevindt ook microfoon aansluiting.

Ga naar deze pagina (klik)

Kies voor Windows 10 en dan op chipset en download Intel chipset driver en installeert het.

Ik hoop dat je ook daar uw geluiddriver had gedownload.

Ik heb alleen de audio driver geinstalleerd, ik zal de intel chipset driver ook doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.