Ga naar inhoud

Eencel kopieren in functie van de datum.


Whitebull057franot

Aanbevolen berichten

Beste EmielDS,

vooreerst bedankt om verder te willen zoeken naar mijn probleem.

Ik heb het resultaat nog niet bekeken maar wil eerst antwoorden op uw vraag van interactie B10 en dag1.

De datum van B10 is dag1, een dag later zal B10 dag2 worden.

Hopelijk helpt dit U. Ik weet ondertussen: denken hoe het zou moeten zijn (in mijn verstand) is nog iets anders dan zeggen wat ik zou willen. Maar ik wil zoveel mogelijk u ten dienste zijn met verdere uitleg waar ik nu niet aan denk.😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste EmielDS,

indien ik de datum verander in B10 is er een verandering zichtbaar in functie van de allereerste programma code maar niet in de dagen.

Ik begrijp dat dit een moeilijke opgave zal worden.

Daarom vraag ik u de toestemming om het officiële programma naar u (niet op het forum) door te sturen. Dan kan ik teksten invoegen zodat u weet wat ik bedoel en hebt u inzicht wat uiteindelijk de bedoeling is van dit programma.

Bent u niet akkoord met mijn vooropgesteld idee, kan ik mijn programma wel op het forum zetten met andere waarden ( ivm de privatieve waarde) Laat gerust iets weten via "whitebull at gmail dot com"

Mvg Wb

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals het er nu staat is 14/6 dag 1

als je een andere waarde in Q2 stelt zoekt hij op basis van de datum in B10 de hoeveelste dag we nu zijn en plaatst hij daar de waarde achter.

vandaag zijn we 18/6 zodus vult hij de waarde in na dag 5

Als je de datum in B10 veranderd naar 18/6 zal hij bij het opnieuw invullen van Q2 of Q14 de waarde invullen achter dag1.

De code is zodanig opgesteld dat je nog meer gelijkaardige celblokken kan bijmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.