Ga naar inhoud

windows live mail 2011


gabriel12

Aanbevolen berichten

De harde schijf bevat geen fouten, dat is dus al positief.

 

Op 19/6/2019 om 19:46, gabriel12 zei:

beste, 

heb windows 10 dan vanuit de pc omgeving opnieuw ingesteld, klok is nog niet terug ,  bij het gebruik van de windows toets zijn veel functie niet terug te vinden vb configuratiescherm.  alles draaid vierkant. 

alvast bedankt voor de antwoorden .   

Heb je gemerkt dat je alle programma's die je zelf ooit hebt geïnstalleerd daarna kwijt was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee die programma's verdwenen maar na het opnieuw instellen  van windows 10. 

als ik dan bv rechts klik op het windows teken onderaan dan krijg ik wel de mappen maar niet de sub mappen zoals configuratiescherm. 

zal me een dezer dagen misschien een nieuwe aanschaffen alhoewel met een nieuwe kan dat nat ook gebeuren. 

ondertussen behelp ik me wel verder, kan op google hé.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gabriel12 zei:

nee die programma's verdwenen maar na het opnieuw instellen  van windows 10. 

Dat is voor mij geen duidelijk antwoord.

 

10 uren geleden, droske zei:

Heb je gemerkt dat je alle programma's die je zelf ooit hebt geïnstalleerd daarna kwijt was?

Gewoon ja of neen antwoorden, volstaat voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je die procedure goed uitgevoerd eb heeft dat jammer genoeg niet het gewenste resultaat opgeleverd.

 

Het zoet er als maar meer naar uit dat je voor een nieuwe installatie van Windows staat.

Toch raad ik je aan eerst nog eens de volgende procedure te proberen:

https://www.pc-helpforum.be/topic/67940-windows-10-vernieuwen-met-behoud-van-je-persoonlijke-bestanden-en-apps-programma’s/

 

Het is een variant van de procedure die Abbs je eerder heeft aanbevolen. Je hebt er nu sowieso enkel je tijd bij te verliezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske,

geen verbetering na het vernieuwen. 

nog een vraag. als ik op het mail icoon klik  (van outlook)  staat bij account mijn telenet email adres (in blauwe balk links) een mail versturen aan mezelf als test lukt niet.  stuur ik met mijn android  een mail naar mezelf als test dan komt het er ook niet op enkel op mijn android inkomende mail. van anderen ontvang ik ook geen mail , wel op android. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.