Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

65Hans

aanmeldingsprobleem Windows Live mail

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Sinds enkele dagen krijg ik onderstaande foutmelding wanneer ik emails wil openen op mijn laptop. Zelfs als ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw instel.

Nochtans is er niets veranderd aan mijn instellingen of paswoorden. Alleen gebruik ik gmail al een tijdje niet meer.

Op mijn smartphone openen de mails wel nog.

"Voor het account Gmail (*********) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Postvak IN is niet voltooid. De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit.

Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.

Server: 'imap.gmail.com'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0E

Protocol: IMAP

Poort: 993

Beveiligd(SSL): Ja

Voor het account Telenet (*********02) kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Er is een onjuiste gebruikersnaam voor e-mail ingevoerd. De volgende keer dat er berichten worden verzonden of ontvangen, moet een gebruikersnaam en wachtwoord voor dit account worden ingevoerd.

Serverfout: 0x800CCC90

Reactie van server: -ERR No POP server defined. Use real server address instead of 127.0.0.1 in your account.

Server: 'in.telenet.be'

Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC91

Protocol: POP3

Poort: 110

Beveiligd(SSL): Nee"

aangepast door iEscape
    Ter vorkoming van spam, hack e.a. ellende 2 x e-mailadressen verwijderd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ter voorkoming van spam, hack, phishing en andere ellende zijn u e-mailadressen verwijderd uit uw berciht.

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

Zie PCH forumregels: 

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.