Ga naar inhoud

windows beveiliging melding


Aanbevolen berichten

Het plaatje die je hebt geplaatst is vervangen, de e-mailadressen zijn gecamoufleerd.

 

Zie PCH Forumregels.

 

 

Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4/8/2019 om 18:34, Slawomir Dzwonek zei:

ik kan  mijn wachtwoorden  zonder deze melding niet bekijken. ik wil deze melding niet. zie mijn screenshot.hoe doe ik dit?

Je hebt al jouw wachtwoorden opgeslagen bij Chrome 'wachtwoordmanager'.

Om naar jouw wachtwoorden te gaan moet je in dat scherm de gebruikersnaam & het wachtwoord invullen.

 

1768048416_Schermafbeelding2019-08-10om14_00_23.jpg.4589eca79254d51a8d2a29ad8e8f3cea.jpg

 

Zie dit artikel: Opgeslagen wachtwoorden beheren  >>

https://support.google.com/chrome/answer/95606?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

 

Ik ben zelf géén Chrome gebruiker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die link, bij  Opgeslagen wachtwoorden bekijken, verwijderen of exporteren, vervolgens punt 3 > Bekijken > is vermeld:

Quote

Als je je computer hebt vergrendeld met een wachtwoord, word je gevraagd het wachtwoord van je computer op te geven.

Dat is de reden dat je dat scherm ziet.

 

Op 4/8/2019 om 18:34, Slawomir Dzwonek zei:

ik wil deze melding niet.

Dan zou je moeten wijzigen naar inloggen op jouw pc zonder wachtwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan hebt je toch jouw wachtwoorden die opgeslagen zijn in Google Chrome beveiligd.

Als je nu die melding invult en klikt op OK, vervolgens even de Instelling Wachtwoorden doorlopen of kijken bij Privacy & Beveiliging.

Wellicht hebt je ergens een vinkje geplatst en/of een schuifje aangezet.

 

7 uren geleden, Slawomir Dzwonek zei:

mijn vrienden krijgen die melding niet, zo kunnen ze direct  bij chrome die wachtwoorden bekijken,

Vergelijk dan de instellingen bij jouw vrienden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.