Ga naar inhoud

nieuwe pc


Aanbevolen berichten

Gegroet allemaal,

Ben niet een van de jongste maar nog vol belangstelling voor alles wat er om me heen gebeurt.

Ben niet echt een wizzkid en hou ook niet van gamen.Fotograferen,muziek en lezen zijn mijn echte hobbies.

Heb een oude PC en wil een nieuwe aanschaffen.Zag van de week de Acer AspireX 1700.Leuk klein modelletje en volgens mij genoeg voor mijn hobbies.Ik heb zelf een externe brander en een groot scherm.

Heeft iemand ervaring met bovengenoemd model?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yannick

Had zelf al een beetje die gedachte omdat mijn oude pc ook een DELL is.Nu vraag ik U kunt ge me een suggestie doen.Heb al een externe brander en speel geen games.Wil wel wat snelheid en wat meer werkgeheugen.Daarnaast is het wel makkelijk als ik mijn hele fotoverzameling (heb er nu al 15000 maar heb nog bakken vol) en mijn eigen platenverzameling (vanaf 1950-heden nog veel op CD en Vinyl) erop kan zetten.

Dank voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

om maar meteen met de deur in huis te vallen.

ik ben er persoonlijk zelf een grotere fan van om zelf een systeem samen te stellen en te laten bouwen.

op die manier word een pc echt perfect naar de klant zijn wensen gebouwd.

het is net wat u wenst, ik kan van beide een voorbeeld geven (een dell en een zelfbouw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.