Ga naar inhoud

Steeds de vraag van Microsoft Outlook om in te loggen


djdanvan

Aanbevolen berichten

Dag PCH,

Vraagje,

Hoe komt het dat ik vele keren per dag zelfs opnieuw moet inloggen in mijn Outlook 365?

Soms gebeurt het dat dit enkele dagen niet gevraagd word.

Ik heb al zitten zoeken of ik geen instelling daarover vind maar tevergeefs.

Weet er iemand van u een oplossing? Ik vind dit wel vervelend.

Zie bijlage.

Dank U

 

 

Foto Hotmail Wachtwoord.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Jouw exacte probleem (steeds opnieuw moeten inloggen in Outlook 365) vond ik niet zo snel terug op internet. 

Wel een vergelijkbaar probleem: steeds opnieuw moeten inloggen/aanmelden bij OneDrive. Het probleem bij OneDrive zou veroorzaakt worden doordat  er meerdere login gegevens zijn opgeslagen in het referentiebeheer.

En de oplossing voor het OneDrive probleem wordt beschreven in het volgende artikel: https://pchulplijn.nl/helpdesk/office/365/telkens-aanmelden-bij-onedrive-tijdens-opslaan-van-document

Het komt erop neer dat je je eerst afmeldt bij Office 365, daarna alle referenties (inloggegevens) voor Office 365 verwijdert en je daarna weer aanmeldt.

 

De oplossing die uitgebreid en met afbeeldingen in dat artikel wordt beschreven zou naar mijn mening ook best van toepassing kunnen zijn voor jouw probleem. Lees het artikel door en bepaal zelf of je daarmee aan de slag wilt gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.