Ga naar inhoud

Outlookexpress


hjbwaanders

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Sinds enige tijd, krijg ik bij het openen van mijn outlook express de melding in een rechthoekig kader: Kan NTuser.DAT niet verwijderen het is door een programma of iemand anders in gebruik. Nadat ik deze melding heb weggeclickt opent outlook express wel.

Nu is het zo dat ik NTuser.DAT helemaal niet wil verwijderen, doch door waarschijnlijk een fout mijnerzijds (ik dacht mijn computer sneller te kunnen maken door in mijn ogen overtollige software te wissen) krijg ik deze melding iedere keer als ik outlook express open.

Geacht forum, hoe krijg ik die vervelende melding ongedaan?

Met vriendelijke groet,

HW.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen enkele logische verklaring waarom je ntuser.dat zou moeten verwijderen. Hierin staan namelijk alle gebruikersgegevens per user.

Mogelijk heb je last van een besmetting. Probeer eens eerst met een logje van HiJackThis.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Klik op "Do a systemscan and save a logfile". en hang dit logje aan je volgende bericht.

NB. Ben je een gebruiker van Windows Vista dan moet je eerst rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.