Ga naar inhoud

pc loopt vast


dirkidirk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Is dit probleem ineens ontstaan?

 

Waarom staat je Firewall uit: Windows Firewall is uitgeschakeld.

 

Lees het eerst door en voer het dan uit:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren (Noteer wel eerst wat allemaal is ingeschakeld) en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

Hoe  werkt alles nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ja de eerste keer was dit toen ik een game aan het spelen wasik kon niks meer doen dan de aan-uitknop te gebruiken maar na de heropstart kon ik wel de game terugspelen.

Dit gebeurde vaak terwijl ik aan het gamen was maar nadien gebeurde dit ook toen ik op yelo tv aan het kijken was naar een voetbalwedstrijd.

ik heb het ook eens gehad toen de pc gewoon op het bureaublad stond.

De laatste keer gebeurde dit ook in de game en vanaf dan kan ik ook geen connectie meer maken met de server van deze game,dit is ongeveer een dag of 6 geleden denk ik.

Ik heb uw opdracht uitgevoerd en alles werkt goed behalve verbinding maken met de server van de game ik krijg een melding spel crasht.

ook moet ik via de instellingen bij game-instellingen NAT-Type en serverconnectiviteit  handmatig aanzetten omdat deze altijd geblokkeerd staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een beetje zoekwerk op het internet over NAT-TYPE heb ik iets gelezen over deze instellingen en daar stond ook te lezen over het DMZ-adres daar stond dat deze instelling op nul moet staan.

bij mijn instellingen staat er achter mijn LAN IP-adres184 ingevuld van waar komt deze instelling.

hierbij geef ik mijn instellingen  mijn LAN IP Adres is 192.168.0.

Firewall-instellingen

Gefragmenteerde IP-Pakketten                   Toestaan

Firewall-Bescherming                                   Actief

UpnP actief                                                   Actief

DMZ-Adres                                                  192.168.0.[184]

 

Weet iemand of die instelling van 184 klopt of 0 moet zijn

 

groetjes Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,


Zet bij "Opstarten" alles maar weer zoals het stond.

 

Ik zag zelfs in een logje dat je Firewall uit staat (kijk dat eens na)
Windows Firewall is uitgeschakeld.

 

Met die instellingen kan ik je niet helpen maar ik denk dat daar wel je problemen allemaal vandaan komen. (dat je pc vast loopt).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Hartelijk bedankt voor de support.

Ik heb de instellingen bij opstarten terug gezet.

Windows firewall is ingeschakeld.

Gisteren heb ik geen vastloper gehad maar ik denk ook dat het mischien met de instellingen voor het gamen te maken heeft.Ik zal eens kijken of ik een nieuwe topic kan starten over dit probleem.

Groetjes Dirk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.