Ga naar inhoud

Beelden met Mobiel naar PC


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb een mobiel LG G7 thinQ. Speciaal de mogelijkheden van de camera waren voor mij doorslaggevend. Maar dat valt vaak niet mee. Zo vond ik het 'vertraagd filmen' (eigenlijk fout= versneld filmen), maar terwijl ik dat fijn op de mobiel kon zien, kon ik dat niet overbrengen naar PC gewoon met het kabeltje. Uiteindelijk vond ik de oplossing door dat filmpje over te zetten naar Drop box, dan werd dat automatisch bewerkt en kan men het vertraagd zien op PC. En het er ook naar wegschrijven. Hetzelfde met een 'Schermopname' ik vind die nergens terug in de 'verkenner' van de smartphone, maar ook die kan je naar Dropbox sturen. Opgelost.

Maar nu heb ik nog een probleem. Ik zag vaak dat mijn foto's 'even bewogen' op de mobiel, en vond dat wel fijn, maar bij het overzetten wordt dat een gewoon JPG. Nu heb ik al gevonden dat dit iets te maken heeft met HDR (denk ik) en vind op Youtube oa. hoe dat werkt en hoe dat gemaakt wordt, maar niet hoe ik dat ook op de computer kan klaarkrijgen. Kan er mij iemand een (liefst Nederlandstalige) uitleg geven???

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.