Ga naar inhoud

error melding


Oma Assie

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

ik heb al enkele weken last van deze melding en mijn vraag is hoe krijg ik dit eraf.

Bij melding 1 lukt me dat wel weg te halen bij programmas en onderdelen maar toch staat hij er dan nog in scherm en kan niet verwijderd worden omdat er staat dat er in bestanden nog wat staat.

hoe ga ik dit oplossen?

20190922_123315.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oma Assie,

 

welkom op PCH.  (leuk(e) kleinkinderen trouwens - enfin 'k vermoed dat die jouw kleinkinderen zijn)

 

Vertel eerst eens even in welk programma je dit krijgt (waarmee ben je aan het werken, wat wil je opstarten) - dan kunnen de mensen beter gaan helpen. Zo'n foutmelding alleen is nogal vaag...

Vertel ook even of je windows 10 bijgewerkt is (heb je de laatste versie en de laatste updates binnen?)

 

ps: 'k weet niet hoever je computerkennis en je Engels reikt, maar hier (< klik!) hebben ze 't er over - al weet ik niet of die tekst op jouw bepaald geval van toepassing is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd dit zijn mijn kleinkids Senn van 2 vandaag geworden en vince van 6 mnd en nr 3 onderweg hahaha.In principe krijg ik deze melding zodra ik me pc aanzet en eigenlijk nog nergens op bezig ben.Meestal klik ik het dan gewoon weg.Updates zijn bijgewerkt

 

 

aangepast door Oma Assie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een trotse grootmoeder van twee kleinkinderen....  :)

 

en wat je probleem betreft: niet simpel: blijkbaar wil je computer een programma opstarten, maar vindt hij de nodige/goede driver niet.

Ben je bekend met taakbeheer?

Laat volgende opstart die foutmelding eens staan en open dan je taakbeheer en plaats daar dan eens een plaatje van (van het tabblad processen)

en anders moeten we eens gaan zoeken in je logboeken (ben je hier bekend mee?)

 

En hier zei je nog niets op:

4 uren geleden, Passer zei:

Vertel ook even of je windows 10 bijgewerkt is (heb je de laatste versie en de laatste updates binnen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Passer zei:

En hier zei je nog niets op:

8 uren geleden, Passer zei:

Vertel ook even of je windows 10 bijgewerkt is (heb je de laatste versie en de laatste updates binnen?

 

Typ daarvoor winver in "zoeken" (zie in je taakbalk rechts van de start knop) en druk op ENTER.

 

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.