Ga naar inhoud

[OPGELOST] mozilla


candise

Aanbevolen berichten

eerst waren het allemaal kleinigheden waar ik geen acht op sloeg ... van het weekend kon ik avg niet updaten, kreeg melding dat file corrupt was, toen heeft er mij een moderator (kape) heel goed geholpen , waarvoor nogmaals dank, er is mij ook bezig iemand aan het helpen ivm mijn site advisor die contstant verdwijnt en toen schoot mij plots te binnen dat ik met mozilla problemen ondervind op netlog, daar kan ik niets meer doen ! ik kan enkel nog dingen lezen maar kan geen pagina terugkeren vb. ik kan niet citeren, kan niet shouten, kan niet reageren op foto's enz enz enz.

zou dit allemaal aan mijn mozilla liggen of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn ? ik durf het niet meer aan om schijfopruiming te doen en te defragmenteren, de laatste keer dat ik dit deed ben ik mijn pc maaaaaaaanden kwijt geweest (waarvoor dank packard bell) mijn pc heeft meer dan 25 uur bezig geweest met de bewuste defragmentatie ... :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de inhoud van de map

C:\Documents and Settings\XXX\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\XXX.default

ergens kopieert en na de herinstallatie terugzet, ben je niks kwijt.

De eerste XXX moet je vervangen door je account op de pc en de tweede XXX is een cijfers en letters combinatie die kan verschillen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.