Ga naar inhoud

Past dLAN 550+Wifi Single devolo op een oude Belgacom vermoedelijk devolo ?


kristof28

Aanbevolen berichten

Je mag verschillende soorten powerline zoals Develo gebruiken maar je moet wel 2 van de zelfde soort hebben.

Het is niet noodzakelijk om 1 powerline aan de router te hangen.

Dat is misvatting van veel mensen.

Bijvoorbeeld: netwerkkabel naar switch en daarop sluit je uw pc aan.

Op die switch mag je ook 1 powerline aansluiten en elders nog 1

 

Nota: verschillende merken door elkaar is ook geen probleem zolang je minimaal 2 stuk van elk merk hebt.

 

Nota: op de afbeelding van devolo van Belgacom heb je wel geen netwerk.

Heb je 3 fasen (400 volt) dan is wel best dat je powerline op de zelfde fase draad aansluit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, stegisoft zei:

Je mag verschillende soorten powerline zoals Develo gebruiken maar je moet wel 2 van de zelfde soort hebben.

Het is niet noodzakelijk om 1 powerline aan de router te hangen.

Dat is misvatting van veel mensen.

Bijvoorbeeld: netwerkkabel naar switch en daarop sluit je uw pc aan.

Op die switch mag je ook 1 powerline aansluiten en elders nog 1

 

Nota: verschillende merken door elkaar is ook geen probleem zolang je minimaal 2 stuk van elk merk hebt.

 

Nota: op de afbeelding van devolo van Belgacom heb je wel geen netwerk.

Heb je 3 fasen (400 volt) dan is wel best dat je powerline op de zelfde fase draad aansluit.

 

 

Dank u voor het antwoord.

Ik moet wel zeggen dat ik er niets van begrepen heb. Ik ben een totale leek in dit.

Ik heb een mail gestuurd naar de vonk en die zeiden dat er geen probleem is dat ze compatibel zijn. Die foto hier is gewoon een Belgacom devolo die boven naast de ps bevind. Beneden bij mijn laptop staat de modem en die is ook op een devolo aangesloten.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.