Ga naar inhoud

Laptop gaat niet meer aan zonder dat de lader er in zit


robinv25

Aanbevolen berichten

Mijn laptop heeft sinds kort problemen. Ik heb een laptop voor mijn studie, die ik daarvoor echt nodig heb en opeens tijdens de les ging mijn laptop niet meer aan. Toen ik thuis kwam, deed ik de laptop in de lader en toen ging hij aan. Toen ik vervolgens weer de later weer uit de laptop haalde, deed hij het gewoon weer de hele dag. Toen, de volgende dag, op hetzelfde uur als de dag ervoor, ging mijn laptop weer niet aan terwijl hij de uren daarvoor gewoon prima functioneerde. Weer in de later gestopt en weer deed de laptop het weer prima. Nu zit ik thuis, en gaat de laptop niet aan (weer dezelfde tijd als de andere keren dat het gebeurt is). Op dit moment zit hij in de lader en ik dacht, ik haal hem er weer uit, want dat werkte de vorige keer ook gewoon, maar nu viel hij plotseling uit. Ook het batterij knopje op de zijkant van de laptop is aan het knipperen, het gaat aan en uit. Ik wil dit probleem graag verhelpen, omdat dit erg irritant is voor tijdens de les.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/9/2019 om 16:25, stegisoft zei:

Zoiets is op afstand heel moeilijk te zeggen maar je zegt niet om welke merk, model en type uw laptop is.

 

Inderdaad.

En hoe oud is die batterij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.