Ga naar inhoud

update windows-10- x64 KB4524149


HADEVE2309

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

In juli-2019 heb ik op dit forum een topic gestart over een probleem met windows-10 1903 update en kreeg van het forum het advies te wachten tot

ik een melding kreeg van microsoft.

Bij mijn periodieke controle op updates van windows-10, kreeg ik gisteren de melding dat ik een versie van windows gebruik waarvan binnenkort

de ondersteuning verloopt....vervolgens check ik welke updates er beschikbaar zijn en start o.a. de update1803 for  X64 de KB4524149 die in het lijstje staan.

Na het downloaden en uitvoeren gaat het goed tot 65% en dan loopt hij vast met de melding.....windows could not configure one or more system components…...

met het advies om de computer te her-starten….vervolgens worden alle wijzigingen teruggezet en ben ik terug bij het begin.

Iemand enig idee wat er fout gaat.

 

alvast dank 

Henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat  ik gisteren de laptop had afgesloten en vanmorgen opnieuw heb op gestart.

heb ik opnieuw gecheckt welke updates nog moesten worden gedaan.

Kreeg de melding dat de PC was bijgewerkt en zie ook geen beschikbare updates 1903/1803 maar nog wel steeds de melding dat van 

deze Windows versie het eind van de ondersteuning nadert ( zie screenshot)

 

 

 

win-10.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.