Ga naar inhoud

Taakbalk kan kleur niet veranderen


lijn31

Aanbevolen berichten

Beste

Na update is mijn taakbalk kleur verandert niet leesbaar ga naar kleuren kies zelf een kleur donkergrijs ga naar vinkje start taakbalk en actiecentrum kan het niet aanvinken blijft leeg wit,

tittelbalken en vensteranden kan ik wel aanvinken?Weet iemand raad?

Groetjes johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijn31 zal dit zien onder Accentkleur weergeven op de volgende oppervlakken:

5d9b23c6e05db-Ashampoo_Snap_2019.10.07_1

 

De woorden Start, taakbalk en actiecentrum zijn bij hem grijs, dus die optie is niet te selecteren.

Bij mij staat dat ook zo, maar daar heb ik zelf expres voor gekozen.

Mijn taakbalk ziet er zo uit:

5d9b245bcc22a-Ashampoo_Snap_2019.10.07_1

Een lichtgrijze taakbalk. Pictogrammen en letters of cijfers komen er duidelijk op uit, vind ik zelf.

 

Wanneer ik echter exact dezelfde instellingen kies als droske laat zien in zijn instellingen, dan kan ik wél een vinkje zetten voor Start, taakbalk en actiecentrum.

Volgens mij heeft lijn31 dus niet exact dezelfde instellingen gekozen als droske laat zien in zijn afbeeldingen.

Kijk nog eens goed naar de 2 afbeeldingen die droske plaatste en kies dan exact dezelfde instellingen. Ja, zorg ervoor dat alle instellingen gelijk zijn. Daarna moet je wel een vinkje kunnen zetten voor Start, taakbalk en actiecentrum.

============================================================

droske gaf al aan dat je veel vrijheid hebt in het kiezen van kleuren. Zelf heb ik andere keuzes gemaakt. Ik geef mijn keuzes hieronder, maar bedoel daar niet mee dat je die keuzes ook moet volgen:

 

5d9b27c7b6bc1-Ashampoo_Snap_2019.10.07_1

 

5d9b27dd3af3c-Ashampoo_Snap_2019.10.07_1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, porrelaar zei:

lijn31 zal dit zien onder Accentkleur weergeven op de volgende oppervlakken:

5d9b23c6e05db-Ashampoo_Snap_2019.10.07_1

 

Inderdaad, zo had ik het ook begrepen.

 

2 minuten geleden, porrelaar zei:

Volgens mij heeft lijn31 dus niet exact dezelfde instellingen gekozen als droske laat zien in zijn afbeeldingen.

Kijk nog eens goed naar de 2 afbeeldingen die droske plaatste en kies dan exact dezelfde instellingen. Ja, zorg ervoor dat alle instellingen gelijk zijn.

Ik denk dat dit nog niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat de foto op het vergrendelingsscherm erg onduidelijk is?

Dat is normaal bij versie 1903 van Windows 10.

Als je die foto op het vergrendelingsscherm weer scherp wil zien, dan moet je de transparantie-effecten op Uit zetten.

Dat heb ik ook gedaan. In een van de afbeeldingen die ik eerder plaatste kun je zien waar je dat doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.