Ga naar inhoud

[OPGELOST] Awiml32.dll


Gast Chantal De Vos

Aanbevolen berichten

Gast Chantal De Vos

HALLO

ik heb een vraagje voor jullie indien mogelijk natuurlijk

wanneer de kleindochter een cd spelletje wil spelen gaat het niet meer er komt een venster kan de toepassing niet spelen er is een AWIML32.DLL dat niet aanwezig is het instaleren kan het probleem oplossen

nu heb ik bij google gezocht en het ook gevonden maar als ik het wil downloeden kom ik in een venster met chinese tekens na herhaaldelijk kliken en herbeginnen moet ik register cleaner downloeden is dat wel de juiste handeling? daar moet ik me registreren maar vind nergens hoe anders kan ik de wel 600 fouten niet herstellen heb het dan maar weer verwijdert

weten jullie een oplossing? en hoe of waar ik AWIML32.DLL terug kan vinden

dank bij voorbaat

Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Eerst en vooral : download niets van die chinese site!! Ook registreren is uit den boze! Waarschijnlijk zal je zelf al het slachtoffer geworden zijn van spyware en/of adware maar daar zullen we nadien op terugkomen.

Hier in bijlage heb ik de nodige DLL geplaatst. Download het hier even.

Op deze site kan je altijd terecht moest je een DLL missen : Webzila.com - Free DLL Files, Live Tech Support and Free PC Help

De dll moet je terugplaatsen in C:\Windows\System32

Nu nog de DLL registreren op volgende manier :

Start

Uitvoeren

Typ nu (of kopieer en plak dit) : regsvr32 "C:\Windows\System32\Awiml32.dll"

Lol kweezie je was me net voor :-)

+ quotjes bijgeplaatst

grtz

7.0.2.74__AWIML32.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal De Vos

hallo

dank voor de toelichting, maar quotjes? dat begrijp ik niet als het iets is wat ik heb gedaan willen jullie het even toelichten ben een leek hoor

verder heb ik de dll in de map gezet en verder registreren zoals gezegd maar ik krijg de volgende tekst:

de dll enz.. is geladen maar het ingangspunt dll Register Server is niet gevonden dat bestand kan niet worden geregistreerd.

zou het aan mij liggen of heeft dit een andere betekenis

groetjes Chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Chantal De Vos

nog vlug een keertje ik hoor

ik dacht er juist aan om de spelletjes cd van de kleindochter eerst nog eens te proberen en ja hoor hij start op vanzelf

daarom was mijn vorige reactie misschien overbodig alleen die quotjes of zijn het haakjes of zo?

daarom Kweezie en Robke dank jullie hartelijk en de dll site staat bij de favorieten hoor voor wie weet wanneerxD

nog een fijne avond alle twee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.