Ga naar inhoud

Windows 7 Pro


Yvja

Aanbevolen berichten

Diverse malen heb ik meegemaakt dat mijn BTO zo maar bevroor in welk scherm dan ook en vooral ook in de 64 bits versie ervan.

Iemand vertelde mij onlangs dat dit ligt aan mijn vast ingebouwde Celeron processor.

Ooit dacht ik dat ik toen een snellere notebook kreeg met die quad snelheden, maar nu weet ik dat ik daarmee eigenlijk b....... ben.

Ook dus wel door mijn dealer, want nu blijkt dat een Celeron processor van Intel eigenlijk niet ok is.

Het probleem daarmee, is dan voor mij het probleem met de Digitizer Jr versie 4.5 en 5.0, ondanks dat ik meende dat ik ooit wel 3 of 4 herstel DVD's brandde.

Nu kan ik helemaal niets meer doen met beide Digitizer versies en ook Janome (Nederland of GB) geven ook geen respons meer.

Met het herstel programma Digitizer-RUS5,exe kan ik ook niets omdat de bevroren versies geregistreerd blijven staan bij de maker Wilcom in Taiwan.

Ook Wilcom doet er helemaal niets aan en blijft terug verwijzen naar Janome.

Met andere woorden heb ik dus zo honderden euro's nu eigenlijk blijkbaar dus nu weggegooid want de beide versies blijven zo dus onwerkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.