Ga naar inhoud

Excel bestand opeens niet meer te lezen


hdegreeuw

Aanbevolen berichten

Ik heb een excel bestand welke opeens niet meer is in te zien.

Zelf heb ik geen idee wat er fout is gegaan, maar de file is 771 Kb dat kan ik zien.

Op het momeny dat ik de file aanklik zie ik de inhoud voorbij flitsen en heb meteen weet een leek excel scherm

 

Ik weet dat er een naam in staat en als ik op die naam ga zoeken komt ook die file naar voren dus kan de pc er wel in kijken.

Maar klik ik dan die betreffende file aan komt er te staan Bekende namen.xlsx bevat onleesbare inhoud. Wilt u de inhoud van deze werkmap herstellen? klik op Ja als u de bron van deze werkmap vertrouwd.

Dan klik ik op Ja en krijg ik te lezen Het bestand is in Excel geopend nadat de onleesbare inhoud is hersteld of verwijderd met daaronder klik hier om het logbestand met de herstelde items weer te geven.

En als ik daar op klik lees ik onderstaand bericht, 


 

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="yes"?>
<recoveryLog xmlns="http://schemas.openxmlformats.org/spreadsheetml/2006/main"><logFileName>error058680_01.xml</logFileName><summary>Er zijn fouten aangetroffen in bestand D:\Afbeeldingen\Archiefbestanden Andijk\BEKENDE NAMEN\Bekende namen.xlsx</summary><removedParts summary="Hier volgt een lijst van verwijderde onderdelen:"><removedPart>Vervangen onderdeel: het onderdeel /xl/worksheets/sheet1.xml met XML-fout.  Ongeldig gekwalificeerd teken voor een naam. Regel 2, kolom 3083564.</removedPart></removedParts></recoveryLog>

 

 

Het zegt mij helemaal niets, maar het scherm blijft wit en wil de file weer openen zie ik weer de tekst heel even voorbij vliegen.

Is hier nog iets aan te doen?? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.