Ga naar inhoud

Mijn 2e beeldscherm gaat niet meer aan.


Gian.

Aanbevolen berichten

Hallo, recentelijk heb ik een 2e beeldscherm aangeschaft, de eerste paar keren duurde het meestal rondom 20/30 minuten voordat hij pas aanging maar sinds 2 dagen gaat die helemaal niet meer aan. In mijn instellingen herkent die nog dat er 2 beelschermen aangesloten zijn en ook staat die op de modus ''Uitbreiden''. Iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar sluit jij dat tweede beeldscherm op aan? Op een laptop of op een desktop pc?

Indien het om een desktop pc gaat, dan alleen die tweede monitor aansluiten. Krijg je dan wel snel beeld?

 

Je zult ook wel familie of vrienden in de buurt hebben met een computer, waarop jij die probleemmonitor kunt aansluiten om hem te testen. Gewoon even doen.

 

Soms zijn monitors al kapot bij aanschaf. DOA (dead on arrival) wordt dat genoemd. Heb ik een keer meegemaakt. Dan terug ermee naar de winkel. Neem alles mee, ook de verpakking en de factuur.

De monitor kan in de computerzaak makkelijk getest worden.

Wanneer je hem online hebt besteld, dan moet je eerst contact opnemen met de webwinkel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.