Ga naar inhoud

kleur geselecteerde tekst


Wim Vdm

Aanbevolen berichten

Gevolg van de recente update(12 nov2019)  of niet? Als je bv. een woord of een alinea selecteert om vet te zetten, dan licht de achtergrond achter dat woord of die alinea op. Nu zie ik de geselecteerde tekst nog nauwelijks staan .. Ik heb zelf geen instellingen veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, Wim!

 

Ik heb nog geen antwoord op je vraag, maar wel een paar vragen. Als je daarop antwoord geeft, dan kunnen forumleden je misschien verder helpen.

 

  1. Welke update heb je op 12 november geïnstalleerd? Was dat de onderdelenupdate naar versie 1909 van Windows 10 of was dat een andere update? Welke precies? Dat kun je nagaan via 'Geschiedenis van updates weergeven'.
  2. Je hebt je vraag geplaatst in het onderdeel Word. Welke versie van Microsoft Office gebruik jij: 2010, 2013, 2016, 2019 of Office 365?
  3. Wat voor kleur krijgt bij jou de achtergrond van de geselecteerde tekst? Bij mij is dat grijs. Ik kan de geselecteerde tekst dan nog wel lezen.
  4. Plaats een screenshot van wat jij te zien krijgt. Als voorbeeld toon ik hieronder een screenshot van een voorbeeldtekst in Word 2016, waarin ik de eerste 7 woorden geselecteerd heb.

image.png.5560e55f74bfb000621e69af669e757d.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.