Ga naar inhoud

Ip camera instellen


wimme

Aanbevolen berichten

Ik heb recent een safire camera gekocht maar heb problemen met hem te installeren.

 

Het gaat over een SF-IPDM934WH-2W (ip camera)

Ik heb Telenet en heb een wifi versterker van deco.

Via wifi krijg ik beeld via de app.

Ik heb volgende problemen:

 

1. Wil ik de beelden buitenhuis bekijken dus via mobiel heb ik geen netwerk. Blijkbaar moet ik poort 8000 openzetten maar heb geen idee hoe ik dat doe.

2. Wil ik het bekijken via de pc via het ip adress krijg ik geen beelden. Via de handleiding zou ik de vraag krijgen om een plug-in te installeren, dit bericht krijg ik niet. Ik heb al VLC en quicktime geprobeerd zonder succes.

3. Via wifi en de app heb ik de beelden beschikbaar en kan ik de alarm instellen. Jammer genoeg krijg ik geen bericht als er beweging wordt gedetecteerd  voor de camera.

Kan iemand mij hierbij helpen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poort openzetten hoeft totaal niet tenzij je vanuit het buitenland of elders wilt bekijken.

Zelfs dan is het meestal nog niet nodig.

 

Hoe heb je aangesloten?

Via POE of draadloos?

In beiden gevallen moet je IP adres instellen.

Normaal gezien ziet je bij handleiding of boekjes welke ip-adres je moet ingeven om een verbinding te maken als je met PC doet.

 

Bij draadloos kan het zijn dat camera geen wifi verbinding vindt.

Probeer eerst binnenhuis te doen en als het dan werkt buitenhuis.

 

Wel hebt je software en viewer nodig (klik)

PC of android of Apple

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijkomend vind je ook deze handleiding van hoe je moet doen inclusief wachtwoord

 

IP adres invullen: 192.168.0.*** (*** van 2 tot 245 zoals 192.168.0.245)

Gateaway is 192.168.0.1

Subnet masker is 255.255.255.0

DNS is 192.168.0.1

 

AUB standaard wachtwoord veranderen anders weten hackers hoe hij moet binnen komen.

 

 

user_manual_of_safire_control_center.pdf

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.