Ga naar inhoud

ZOLID scanner


deschachtm

Aanbevolen berichten

Hallo, heb vraagje over diascanner OVT x64 (Aldi), ik weet wel niet of ik onder de goede rubriek hier zit

maar een tijdje terug crashte mn pc en was een nieuwe harde schijf nodig, mn programma kon nog mee gekopieerd worden maar nu wil ik dia's scannen en het werkt niet meer

ik heb photo impression opnieuw geinstalleerd via mn opstartcd van zolid maar alles verschijnt, behalve vind hij mn scanner niet terug, ik kan het ook niet kiezen, het vakje ernaast

bij get foto's from scanner, licht niet op, hij staat wel al op OVT scanner.  Weet iemand raad hiervoor aub.  Bedankt

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dit:

1.  scanner aansluiten op je laptop of pc

2.  configuratiescherm- apparaatbeheer

3. dan zie je de scanner met een geel 3hoekje

4. de cd plaatsen , je kan het programma arcsoft photoimpression 6 installeren

maar geen drivers..

5. je klikt op het icoon van de 35mm scanner met geel driehoekje

6. dan krijg je een scherm stuurprogramma installeren en dan kies je de cd

7. dan zoekt deze hem op en klaar is kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, neen dit heb ik ook al geprobeerd kort na mn berichtje hier en het lukte niet.  Toen heb ik gekeken wat er allemaal op mn pc stond van de scanner en map drivers stond er niet bij en deze heb ik dan ook nog eens gekopieerd (terwijl u schrijft van niet) vanaf de cd maar ook zonder resultaat

ik zal het vandaag nog eens proberen want ik dacht dat er stond stuurprogamma zoeken misschien maakt dit het verschil

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.