Ga naar inhoud

Goodgame empire


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Keesje zei:

volgens mij is het geen spel maar malware via configuratie is het niet te verwijderen

Ik heb het opgelost.                             Tik of klik op Start en kies Instellingen
                                                             Kies in het geopende menu Systeem;
                                                             Tik of klik onder het menu Systeem op het tabblad Apps & functies;
                                                             Vind GoodGame Empire en andere verdachte programma's die hieraan gerelateerd kunnen zijn;
                                                             Tik of klik op het programma en tik of klik vervolgens op Verwijderen;
                                                             Bevestig de actie door op Verwijderen te klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heel goed, ik heb hier nog een fix om de laatste restanten te verwijderen:

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.