Ga naar inhoud

alle download bevatten virussen?


Aanbevolen berichten

goedemiddag,

Als ik de instructies volg...en op de link klik krijg ik een download met de naam Hitmanpro_64.exe en niet

hitmanpro36_64.exe met de eerst genoemde krijg je geen optie om een kickstart usb te maken.

Met de hitmanpro-64 die gelijk ging scannen heb ik wel een maleware gevonden ( nog niet verwijderd) zie rapport in bijlage

HitmanPro_20191223_1643.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Je hoeft niks te laten verwijderen, volgens mij werk je met Edge.

Probeer eens via een andere browser te downloaden als dat niet lukt maak dan van die melding een printscreen.

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.pngAdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
  • Staat de knop Next er dan is "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je niet aan te vinken.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hal

Ik heb met 3 verschillende browsers geprobeerd om CCleaner te downloaden. bij alle 3 niet gelukt....zie 3 bijlages (chrome/edge/explorer)

vervolgens adwcleaner gedownload op mijn andere computer en via usb stick gekopieerd naar het bureaublad van deze laptop.

Als ik adwcleaner_8.0.1.exe als adminstrator ga uitvoeren krijg ik bijgaande pop-up.

explorer.jpg

edge.jpg

chrome.jpg

adware.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Voer de stappen uit uit deze link: https://winaero.com/blog/reset-file-associations-windows-10/

Alleen wat onder To reset File Associations in Windows 10, do the following. staat.

 

Herstart je pc en kijk of je dan een tool kan downloaden.

 

Lukt het niet download de fix uit deze link: https://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html

Er staat bij voor Windows 7 maar werkt ook voor 10.

 

Herstart je pc en test het weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Voer het volgende uit ( zorg dat je het "Renamed Version" download)


Download FixExec naar je bureaublad.
Download de "Renamed Version"

FixExec uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FixExec.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Als het programma is geopend volg je de stappen.


 

 

Herstart je pc als dat niet al is gebeurt en kijk of je een tool kan downloaden (AdwCleaner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, HADEVE2309 zei:

goedemorgen,

Op andere computer gedownload en via USB-stick naar "besmette" computers bureaublad gekopieerd......maar ik krijg niet de optie om het prog als administrator uit te voeren

Je had de "Renamed Version" kunnen downloaden op de besmette pc die is speciaal ervoor gemaakt.

Open hem dan via dubbel klik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.