Ga naar inhoud

Scannen vanaf mijn HP Deskjet all-in-one 3639 printer lukt niet meer


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb eerst met mijn CD rom geprobeerd en daarna met het internet van HP.  Waarom ik beide geprobeerd heb is duidelijk omdat de eerst niet wekte en de 2de ook niet 

Mijn laptop krijg ik wegens de vakantieperiode pas terug rond 10 januari maar wij kunnen dit toch afsluiten omdat ik met de Webscan van HP wel een PDF kan maken maar ik kan niet meerdere blz in 1 PDF maken maar dit is niet zo erg.

Laat ons alle verder opzoekingen besparen en ik wacht tot mijn laptop gerepareerd is.

Met oprechte dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Ik heb eerst met mijn CD rom geprobeerd en daarna met het internet van HP.  Waarom ik beide geprobeerd heb is duidelijk omdat de eerst niet wekte en de 2de ook niet 

Alvorens een driver of software van een andere bron of versie te installeren moet je wel die eerste installatie grondig verwijderen en dat gebeurt meestal maar gedeeltelijk of helemaal niet.

Probleem is vaak dat men van alles door elkaar zit te proberen en als men geen weg meer op kan dan komt men het probleem hier aankaarten.

Het is een stuk verstandiger van je hier te informeren alvorens je aan zo iets begint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan toch een probleem niet bij U droppen als ik geen probleem zie.

Pas na het proberen van de beide downloads (vanaf CD-rom en vanaf het internet) zie ik dat het probleem zich voor doet en sorry, maar voorheen kon ik toch niets melden???

Ik heb steeds een programma grondig verwijderd alvorens een ander te dowloaden.  Na iedere verwijdering herstart ik zelfs de pc en nahet installeren van het nieuwe programma herstart ik eveneens de pc. Meer hoef toch niet?

Maar laten we het hierbij houden want ik scan met de webscanner van HP (blz per blz) maar zoveel scans heb ik ook niet iedere dag.

Hartelijk dank alvast voor Uw medewerking.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JEANSPANJE zei:

Na iedere verwijdering herstart ik zelfs de pc en nahet installeren van het nieuwe programma herstart ik eveneens de pc. Meer hoef toch niet?

Dat volstaat zelden hoor. Maar vraag me niet wat je dan wel nog moet doen want ik betwijfel of het u zal lukken dieper in Windows te graven zonder brokken te maken.

Problemen met de installatie van Printers is op de forums schering en inslag. Men onderschat dat en leest zelden de handleiding alvorens er aan te beginnen.

Met alle respect hoor Jean maar aan de hand van uw geschiedenis hier op het forum heb ik een redelijk goed beeld tot waar uw kennis reikt. Vandaar dat het verstandiger was geweest je hier vooraf even te informeren.

 

Ik zal dit topic naar uw wens afsluiten en hopelijk hoef je niet te lang meer op je herstelde pc te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.