Ga naar inhoud

Draaitabel


John Van Drom

Aanbevolen berichten

Emiel,

bedankt voor het snelle antwoord, en zoals ik zei, ik ben een leek.

Ik heb nog een vraag,

Kan jij voor mij eens een verandering aanbrengen:

in blad Laden/Lossen kan ik met 1 klik op begin einde Laden of Lossen de datum en tijd actieveren

nu had ik dat ook graag gehad in blad Dag-taken week, namelijk op tanken, aan/afkoppelen ( deze zijn nu te actieveren met dubbelklik op de cel) , wachten instructie en wachten koppelchauffeur ( deze kunnen zelf NIET geactiveerd met dubbelklik op de cel)

 

Weer dank bij voorbaat

 

John

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Kunnen mij de juiste formule geven voor het volgende

In de kolom V staan de tijden van mijn weekend-rust

Ik heb een formule die werkt in V28 zijnde als ik geen 45:00:00 uur rust heb , dat het verschil er staat

Nu bij wet moet ik het tekort van de weekend-rust (hier als voorbeeld 11:00:00) , binnen de 3 weken bij een nachtrust of weekend opnemen

Nu, op dit voorbeeld heb ik in (V29 tot V34) een formule willen zetten dat als ik in één van de daarop volgende nachten het tekort van V28 zou opnemen

De wettelijke rust telt hier voor een nacht 09:00:00

Dus als ik in één van de vakken V29 tot V34 een nachtrust van 09:00:00 + het tekort van V28 een ok komt te staan, als niet moet v28 herhaald blijven

Als het tekort weggewerkt is bv in V29 de volgende cellen naar onder op ok moeten blijven staan tot er weer een tekort is in een weekend-rust

 

Dank bij voorbaat

John

uurtjes s'Jegers (1) (1) (1).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.