Ga naar inhoud

Niet vertrouwde mail van PC Helpforum


Rineke Elsing

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een mail van PC Helpforum welke bij mij niet vertrouwd over kwam.  (zie printscreen )

Ik kon niet inloggen met mijn account, , later bleek dat ik 3 accounts had , waarvan er 2 verwijderd zijn, 

Ik kon nog steeds niet inloggen op het nog overgebleven account.  Na deze mail heb ik een nieuw account aangemaakt, 

dat werkt nu goed. 

Kunt u het andere account verwijderen , en kijken of de mail (Printscreen) die ik heb gehad wel vertrouwd was.

 

Grt Gerard

 

  

1416255149_GerardGhelsing_PCH.jpg.89b9fbc1eb341c9ef45ba9aabc51d54f.jpg

aangepast door Rineke Elsing
E-mail adres was volledig leesbaar in het screenshot
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Gerard Elsing zei:

Ik kon niet inloggen met mijn account, , later bleek dat ik 3 accounts had , waarvan er 2 verwijderd zijn, 

Tja, ik denk dat je zelf het probleem gecreëerd hebt door je meermaals in te schrijven op dit forum. Dat moet je niet meer doen. Hou het nu bij deze account a.u.b.

Ik zal onze webbeheerder (kape) naar dit onderwerp verwijzen zodat hij voor u het nodige kan doen.

 

Ik heb het printscreen bewerkt want je e-mail adres was voor heel de wereld leesbaar. Dat doe je in de toekomst best nooit meer want het levert maar al te vaak ongewenste mails op (SPAM).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen was het probleem van de 3 accounts al opgelost, nà melding door één van onze medewerkers. Alle dubbele accounts waren verwijderd en één actief account (onder de naam Ghelsing) was nog beschikbaar. Dat werd ook gemeld in het topic over de Windows 10 Update dat in behandeling was. Vermits u nu een vierde account hebt aangemaakt, zullen we dit als actief account behouden. Ook uw derde account zullen we dan ook annuleren. We houden het dan nu bij deze Gerard Elsing. Ook uw laatste berichten zijn daaraan toegevoegd. Succes ermee !

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gerard Elsing

 

Nu zo houden hé. Dus hier geen nieuwe account meer aanmaken maar je gewoon aanmelden met je huidige gebruikersnaam (Gerard Elsing) en het bijhorende wachtwoord.

Omdat het probleem is opgelost sluiten we dit topic.

Nog veel gebruiksgenot op ons forum en tot ziens. :ciao:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.