Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


terrin

Mail app niet openen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste, plotseling krijg ik op mijn laptop Mailapp  niet meer open. 

image.png.56088ece7696f8a6c2c92762ce5bc4a0.png

 

Als ik dan in de Microsoft Store weergeven aan klik , en opnieuw instaleren dan geeft hij fout

image.png.a78c74ad8443044184b24867b28a74ae.png

Is er iemand die mij kan helpen, alvast bedankt !!!

aangepast door droske
typefoutje in titel hersteld

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    0

    Vergeten te melden, als ik dan op Details weergeven klik, dan komt er dit vensterke. 

    Heb laptop opnieuw opgestart, maar het probleem is niet opgelost.

    PS: sorry voor het typfoutje van mij in test (mail app  niet oenen) moet natuurlijk Mail App niet openen zijn.

    image.png.3ae59dfaf22dc4f115d53e474d5974bd.png

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Typefoutje in de titel van dit topic is aangepast.

     

    Quote
    0x80073D0A The package couldn't be installed because the Windows Firewall service isn't running. Enable the Windows Firewall service and try again.

    Staat de datum en tijd nog juist in de systeembalk?

    Bekijk ook de status van de Filewall eens.

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Schakel de firewall van Avast eens uit. Windows neemt die taak dan wel over.

    Werkt MAIL nu? Of kun je die herinstalleren via de Store?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

    Werkt niet, je voorstel firewall van Avast uitgeschakeld .

    Daarna  herinstalleren via de Store, maar geeft resultaat, geeft fout aan.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    0

    De drie eerste stappen uitgevoerd maar geen resultaat, dan stap vier scannen  op beschadigde systeem bestanden.

    Ik ben geen expert in deze .......!!!

    image.png.15770baf25102b4ab810eef143a00463.png

     

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Geplaatst: (aangepast)

    Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccessoires.

    Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

    Typ sfc /scannow en druk enter (let op de spatie voor de / en GEEN spatie er na!)

    Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

    Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

    Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

     

    Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

     

    Typ nu findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

    Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

    Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

    Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

     

    Voor Windows 10 ziet dit er als volgt uit:

     

    Type cmd in het vak Zoeken in Windows .

    Klik nu met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren

    Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

    Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

    Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

    Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

     

    Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

     

    Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

    Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

    Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

    Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

     

    Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

    aangepast door droske

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...