Ga naar inhoud

Mail app niet openen


terrin

Aanbevolen berichten

Beste, vooraleer ik deze toepassing gaan doen toch nog een vraagje.

In mijn instellingen staat deze toepassing, als ik de eerste optie neem (Mijn bestanden behouden)

Zijn mijn App's dan ook verwijderd ? 

image.png.adf506183cac80cdc31f6ea4cf07b4c2.png

 

Wat U voorstelt is dat deze tool ?

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

 

image.png.1d1b7cb92338bb9a9e106e8403d5eff3.png

 

Toch nog graag een tip voor deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord op je eerste vraag...

Ja dan worden alle apps verwijderd die standaard niet tot Windows horen bij een clean installatie. Dus de apps (programma's) die je zelf ooit geïnstalleerd hebt.

 

Antwoord op je tweede vraag...

Ja, via de knop Download tool nu  haal je het bestand MediaCreationTool 1909 binnen waarmee je methode 1 kunt uitvoeren. Je beschikt dan ook meteen over de laatste versie van Windows 10.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem me niet kwalijk dat ik de vorige uren en dagen niet frequent op het forum aanwezig kon zijn.

 

In het geval dat Media Creation Tool vastzit op 0% terwijl bijvoorbeeld nieuwe installatiemedia (ISO / install USB) worden gemaakt, zijn in 90% van de gevallen de volgende services niet gestart / werkt deze niet correct:

 

- Windows Update-service

- Windows Firewall-service (nodig om de Update-service goed te laten werken, ook in andere scenario's)

 

Dus controleer hier of dit uw probleem is toen u de 0% downloadvoortgangsbug kreeg:

Klik met de rechter muisknop op START > '' uitvoeren '' en voer in: services.msc en klik op OK.

 

Navigeer vervolgens naar Windows Defender Firewall en Windows-update, klik er met de rechtermuisknop op en ga naar Eigenschappen in de vervolgkeuzelijst, selecteer Automatische modus, indien deze zo nog niet is ingesteld, klik zo mogelijk op de knop ''Starten ''.

 

Start uw pc opnieuw op wanneer beide services in de automatische modus staan en zijn gestart.

 

Wanneer de pc opnieuw is opgestart, probeert u de Media Creation Tool opnieuw. Het zal waarschijnlijk deze keer werken.

 

Bron

 

Als het nog steeds niet werkt en beide services actief zijn, voer dan de Windows 10 probleemoplosser voor Windows update uit:

Ga via START naar Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Problemen oplossen (zie linker balk) > Aan de slag / Windows Update  >Klik op Probleemoplosser uitvoeren.

Toon ons een screenshot van het resultaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ook de welgekomen anonieme lezers graag van u vernemen wat je resultaat nu precies inhoud.

Daarom, alvorens dit topic te sluiten, nog graag een antwoord op vragen waarop ikzelf  en de anonieme lezers (mogelijk) graag een antwoord zouden willen zien:

  1. Heb je er voor gekozen om tijdens het herstel al je data en apps te behouden en, zo ja, is dat gelukt?
  2. Ik neem aan dat de STORE en MAIL terug werken. Is dat ook effectief zo?
  3. Heb je Windows update nu al eens uitgevoerd, en zo ja, wat is het resultaat?
  4. Welk type e-mail accounts had je in Windows 10 MAIL ingesteld?
  • Die van je provider?
  • Van Hotmail of Outlook.com?
  • Van Gmail?
  • Van Yahoo?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, het is nu goed gelukt met Media Creation Tool

 

1 Heb je er voor gekozen om tijdens het herstel al je data en apps te behouden en, zo ja, is dat gelukt?

Ja,  is gelukt.

Ik neem aan dat de STORE en MAIL terug werken. Is dat ook effectief zo?

Ja, dat is effectief zo.

3 Heb je Windows update nu al eens uitgevoerd, en zo ja, wat is het resultaat?

Ja, het werkt optimaal .

4 Welk type e-mail accounts had je in Windows 10 MAIL ingesteld?

Die van mijn provider.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je die vraagjes nog beantwoord hebt. Het is waardevol voor het forum.

Omdat het probleem is opgelost sluiten we dit topic.

 

Voor je vraag omtrent het upgraden van Win7 naar Win 10 heb ik voor u een nieuw topic geopend.

 

 

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.