Ga naar inhoud

Mail app niet openen


terrin

Aanbevolen berichten

Beste, plotseling krijg ik op mijn laptop Mailapp  niet meer open. 

image.png.56088ece7696f8a6c2c92762ce5bc4a0.png

 

Als ik dan in de Microsoft Store weergeven aan klik , en opnieuw instaleren dan geeft hij fout

image.png.a78c74ad8443044184b24867b28a74ae.png

Is er iemand die mij kan helpen, alvast bedankt !!!

aangepast door droske
typefoutje in titel hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergeten te melden, als ik dan op Details weergeven klik, dan komt er dit vensterke. 

Heb laptop opnieuw opgestart, maar het probleem is niet opgelost.

PS: sorry voor het typfoutje van mij in test (mail app  niet oenen) moet natuurlijk Mail App niet openen zijn.

image.png.3ae59dfaf22dc4f115d53e474d5974bd.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Typefoutje in de titel van dit topic is aangepast.

 

Quote
0x80073D0A The package couldn't be installed because the Windows Firewall service isn't running. Enable the Windows Firewall service and try again.

Staat de datum en tijd nog juist in de systeembalk?

Bekijk ook de status van de Filewall eens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start - Alle programma's - Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter (let op de spatie voor de / en GEEN spatie er na!)

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Voor Windows 10 ziet dit er als volgt uit:

 

Type cmd in het vak Zoeken in Windows .

Klik nu met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de Windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

 

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.