Ga naar inhoud

bestanden van win 7 overzetten naar externe harde schijf


Rusty

Aanbevolen berichten

hallo, mijn pc is verouderd, werkt nog op win7.en windows verkenner werkt niet meer, er zijn ook geen updates meer . Dus, ik kan mijn bestanden niet gewoon kopiëren en plakken om over te zetten . Bestaat er nog een andere mogelijkheid hoe ik mijn bestanden zou kunnen overzetten naar een externe harde schijf zonder dat ik windows verkenner nodig heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum. :welkom:

 

Ja dat kan.

 

Even in het kort:

  • De harde schijf uit de pc verwijderen.
  • Koppel die harde schijf aan de hand van een adapter aan een andere pc.
  • Koppel ook de externe harde schijf aan die andere pc.
  • Ga op die andere pc naar de schijf van je falende pc en ga naar de systeem partitie - Gebruikers - "Uw gebruikersnaam".
  • Kopieer alle persoonlijke mappen naar een "Nieuwe map" op je externe harde schijf.

Zo heb je toch al je persoonlijke mappen terug.

 

Om ook eventuele e-mails en bladwijzers terug te krijgen moet er al dieper gegraven worden en dat is niet zo evdent om dat via deze weg duidelijk te maken, vooral omdat we niet weten welke je standaard browser, e-mail client en e-mail type is.

 

Echter: Ik begrijp niet dat je niet op regelmatige basis back-ups gemaakt heb en dat terwijl je WEL een externe harde schijf hebt. Ongelooflijk, en dat in deze tijd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.