Ga naar inhoud

2 toetsen werken niet - ook niet op ’schermtoetsenbord’


NeytnG

Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuw toetsenbord gekocht nadat ik zag dat de alphanumerieke toetsen 4 & 5 niet meer werkten op mijn toetsen oude toetsenbord. Maar nu heb ik net hetzelfde probleem met mijn nieuwe toetsenbord. Ook heb ik gemerkt dat de 2 toetsen ook niet werken op het schermtoetsenbord. Wanneer ik de toetsen test op een online keytester registreerd deze dat de toestsen worden ingedrukt maar er wordt niets getypt.

 

Deze dingen heb ik al geprobeerd om het op te lossen:

 

1. De drivers herinstalleren

2. Troubleshoot het toetsenbord met windows

3. filtertoetsen uitgeschakeld

 

Niets hiervan heeft gewerkt...

Is er nog iets dat ik kan proberen? Het probleem lijkt bij Windows 10 of de computer hardware te liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet zo gauw niks zinnigs over dit vage probleem, maar wat ik wél weet uit menige ervaring bij vage problemen:

ga naar start / afsluitmenu en kies daar de optie 'opnieuw opstarten' .

(als je w10  uitzet zet het zichzelf in een soort slaapstand, met als gevolg dat als er 'een bitje verkeerd staat' dat euvel ook bij weer aanzetten nog steeds aanwezig is. de enige (nette) manier om w10 helemaal uit het geheugen te krijgen, en zichzelf weer kakelvers in het geheugen te installeren is de herstart  op de aangegeven wijze) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.