Ga naar inhoud

Computer blokkeert volledig


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sinds kort blokkeert mijn computer regelmatig en kleurt mijn scherm met zwart-witte blokjes (zie afbeelding). Normaal is het probleem na één keer opnieuw opstarten verholpen. Vandaag was het echter zo erg dat hij een tiental keer opnieuw moest opstarten vooraleer ik dit beeld niet meer kreeg. Bij het opstarten krijg ik dan dit scherm, afwisselend met een volledig zwart. Ook maakt hij bij het opstarten regelmatig het opstartdeuntje van windows dat normaal maar één keer hoort te spelen. Ik kan ook niets meer doen op die moment. Ik heb uit veiligheid al al mijn bestanden overgebracht naar een externe harde schijf.

Zaken die ik recent heb gedaan op mijn computer en misschien een oorzaak kunnen zijn:

-Nieuwe update van nvidia

-Aankoop van een spel via steam

Wel hoort erbij te vermelden dat het een vaste PC is, die toch al wel aan zijn 8ste levensjaar bezig is. Het scherm zelf is het probleem sowieso niet, dat heb ik al getest. Ook Norton vond geen probleem.

Iemand enig idee aan welk onderdeel dit probleem zou kunnen liggen?

Alvast bedankt!

86457076_525779848069695_3241405096667381760_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.