Ga naar inhoud

Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het knopje printscreen zit rechts bovenin op je toetsenbord.

dan oen je inderdaad paint en daar plak je het in (ctrl+v).

klik dan op bestand--> opslaan als--> geef het een naam--> in het balkje onder de naam selecteer je bestandsformaat jpeg--> klik op opslaan.

kom dan hier terug, stuur een nieuw antwoord, en klik in de werkbalk op het icoontje om een afbeelding bij te voegen, voeg de betreffende afbeelding bij en geef antwoor, dan kunnen wij zien waar het om gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast verpoorte

sorry hoor yannick maar ik vindt het icoontje niet als ik druk op dit icoontje voor een figuur in te voegen moet ik een url van de afbeelding geven alsook jij bedankt yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

u kunt in de bijlage een pijl zien staan die wijst naar een paperclip klik hierop, dan krijgt u het scherm wat linksboven staat getoont.

klik dan op bladeren, zoek de afbeelding die u heeft opgeslagen in paint en klik dan op openen, dan komt u weer in het uploadscherm uit, klik daar op uploaden, wacht dan even totdat deze bij toegevoegde bestanden komt te staan en sluit het scherm dan af, dan zal de afbeelding, net als deze hieronder worden toegevoegd.

alvast succes.

groeten

yannick

post-90-1417703705,6946_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.