Ga naar inhoud

Blu-Ray rippen.


Aanbevolen berichten

Ik heb de Blu-Rays gekocht van de Avengers, (serie uit 1968) en nu wil ik ze rippen om af te spelen op de PC met mijn TV als monitor.

Wie heeft hier ervaringen mee als dit juist niet of moelijk lukt.

Van de eerste disc heb ik 1 aflevering kunnen rippen met de Open Blu Ray ripper maar de rest wil niet, het programma blijft crashen.

Met het gratis MakeMKV  programma krijg ik hetzelfde resultaat, dezelfde aflevering kan ik alleen rippen, de rest heeft errors en mislukt.

De tweede blu-ray kon ik helemaal rippen, maar met de derde disc kon ik ook maar weer 1 aflevering rippen.

Ik weet dat het om de copieer beveiliging gaat waardoor het spaak loopt en dat het type blu-ray drive daar ook mee te maken heeft.

De moderne beveiliging wordt niet herkend door oudere drives en dit probleem is nog erger met 4k films naar het schijnt.

Ik had al eerder blu-rays geripped maar dat ging uiteindelijk goed, maar ik had dezelfde problemen moet ik zeggen.

Op een gegeven moment lukte het wel, maar waarom precies weet ik niet.

De schijven zijn schoon dus dat kan het niet zijn.

Als ik er een iso bestand van maak lukt de rip ook niet, dezelfde errors krijg ik dan weer.

Heeft iemand tips, of tricks ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, The Dub Oracle zei:

De moderne beveiliging wordt niet herkend door oudere drives en dit probleem is nog erger met 4k films naar het schijnt.

Ik bedoel dat je de beveiliging omzijlen kunt met oudere drives die de moderne beveiligings code niet herkennen.

En dat moderne 4k releases moeilijk zijn te rippen met nieuwe drives hierdoor.

Allemaal dom gedoe, ik snap niet dat ik met mijn blu-ray drive zelfs bijna geen blu-ray kan afspelen, ze dwingen je bijna om een duurdere losse speler te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.