Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Theo2602

Slechte Internet verbinding

Aanbevolen berichten

Nog niet zolang geleden vertelde ik hier van de problemen met mijn ethernet verbinding. Er komt een wereldbol ipv het TV schermpje. Als ik daar op klik komt (foto-1) Als ik dan op 'oplossen klik' (foto-2) gebeurt dat op enkele seconden, dus zeker geen groot probleem. Maar vandaag heb ik het al (te) dikwijls gehad. Eerst en vooral: Ik zit in een studio, en van daar komt een kabel binnen waaraan een verdeler (foto 3) van daar gaan twee ethernet kabels naar mijn computers en één naar mijn Linksys WAP1200AC (foto 4)  voor WiFi! Dit laatste werkt perfect, terwijl mijn ethernet regelmatig onderbroken wordt.

Het gaat mij bijzonder om de melding: de standard gateway is niet beschikbaard.

Wat is een standard gateway en hoe kan ik die 'beschikbaar' maken.

Ik geef speciaal geen kenmerken van mijn computer, omdat dit over iets 'algemaan' lijkt te gaan

internet-1.jpg

internet-2.jpg

Internet-3.jpg

Internet-4.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    15

zal die energiebesparing nazien, als ik vind hoe dat kan. Waarom niet ineens de oplossing???

Doe maar dicht

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...