Ga naar inhoud

Illuminated Keyboard KB-1500 - Help nodig


Aanbevolen berichten

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een keyboard gekocht.

Was heel mooi en de toetsen gaven licht.

Hoe dan ook bij mij wou het maar niet goed werken, de multimedia toetsen die erop zitten (die ik nooit gebruik) hadden een eigen leven.

Zo sloot mijn computer af, ging in slaapstand, opende 10 programma's tegelijk of dergelijek dingen.

Wat er ook gebeurde er was een multimedia toets voor op de keyboard.

Ik haalde mijn oude keyboard erbij, en die had geen problemen.

Ik dacht eerst dat het de keyboard was dus ik ruil in voor ene nieuwe, maar ook die had hetzelfde probleem.

Ik wil deze gebruiken, nu mijn oude keyboard nog meer versleten is.

Ik heb graag 2 oplossingen: een oplossing die ervoor zorgt dat ik de keyboard kan gebruiken met de multimedia toetsen zonder dat het een eigen leven gaat leiden.

Of iets wat al die mediatoetsen blokeerd zodat zelfs mijn computer het niet kan gebruiken.

Bedankt voor de moeite.

(Link: Trust - Illuminated Keyboard KB-1500 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe sluit je het toetsenbord aan op de pc?

Via een USB of via een PS/2 aansluiting?

(Usb is zo'n rechthoekige aansluiting, en Ps/2 is een soort ronde, in het paars of groen)

Zat er toevallig een cd bij in de verpakking?

Dan moet je die proberen, anders zou ik het niet weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe sluit je het toetsenbord aan op de pc?

Via een USB of via een PS/2 aansluiting?

(Usb is zo'n rechthoekige aansluiting, en Ps/2 is een soort ronde, in het paars of groen)

Zat er toevallig een cd bij in de verpakking?

Dan moet je die proberen, anders zou ik het niet weten...

Het sluit aan via een usb poort (heb alle usb poorten al uitgeprobeerd maar zoals ik al verwachte had het geen nut.)

Verder zit er geen software bij, heb ook niets op het internet kunnen vinden voro deze toetsenbord.

Na contact met de makers kreeg ik alleen een reply met dat ik een nieuwe moest kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.