Ga naar inhoud

beeld en geluid niet synchroon


dutske

Aanbevolen berichten

Welkom op het forum, dutske!

 

Het valt op dat je nog geen reacties hebt gekregen op je vraag. Beeld en geluid zijn niet mijn sterke punten, dus van mij persoonlijk hoef je geen oplossing te verwachten. Maar misschien krijg je eerder hulp wanneer je vermeldt in welke gevallen beeld en geluid niet gelijk lopen. Gebeurt dat wanneer je een gedownloade film afspeelt op je pc? Of gebeurt het wanneer je Netflix streamt vanaf je tablet naar de tv?

 

Had je zelf al naar een oplossing gezocht met Google? Klik eens op de volgende link: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=beeld+en+geluid+niet+synchroon

Het is niet altijd even eenvoudig om beeld en geluid weer synchroon te laten lopen, maar misschien heb je wat aan de vele hits die jouw vraag in Google oplevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het loopt nooit synchroon.  Bij ieder filmpje op alle sites.   Ik speel op facebook het spel Diggy's adventure en als ik daar ergens klik reageert het spel ook later en het geluid ook.  Wat op andere pc's niet het geval is.

 

Ik heb al gezocht op google, maar vind niet direct een oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.