Ga naar inhoud

Legitiem Windows


meisje

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb onlangs een laptop gekocht en hoewel bij de beschrijving vermeld stond dat er een Nederlandstalig Windows op stond heb ik er één met een Franstalig ontvangen , ik heb direct een mail gestuurd naar de verkoper, antwoordt was dat het om een vergissing ging en vroeg mij of het oke was mij een Nederlandstalig cd op te sturen die dan zelf te installeren,ik ging akkoord . Nu heb ik die ontvangen en mijn vraag luid hoe kan ik herkennen of deze cd al dan niet een legitiem Windows versie bevat?

alvast bedankt,

groet,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je windows helemaal geherinstalleerd hebt dan moet je die online activeren.

(Of toch met Vista) en als je updates enzo kan binnehalen dan is alles in orde.

Bij vista moet je naar Configuratiescherm->Systeem, daar staat dan je code, en activeer online of iets dergelijks.

Dan gaan ze kijken of alles legaal is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal zit er ook een sticker onderop je laptop met een licentiecode.

hier gaat het allemaal om!

dus de cd kan gekopierd, gedownload of wat dan ook zijn... het zal gewoon legaal zijn zolang jij die licentiecode gebruikt en dezelfde versie (is afhankelijk van deze licentiesleutel) installeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor jullie antwoord,

de Windows die er nu opstaat is XP pro (franstalig) heb al online updates uitgevoerd en alles is in orde.

Yannick, nu je dat zegt er staan zoveel stickers en cijfer codes onderaan de laptop , help me er even uit ;waarmee begint de licentie code ? is het enkel met cijfers ? er staat er één bij dat begint met product key en dan gevolgd een aantal letters .

Is dat het misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.