Ga naar inhoud

Legitiem Windows


meisje

Aanbevolen berichten

Beste Yannick ,

ik heb er niets van gebakken, ik kreeg dit na te hebben geklikt op installeren:

De installatie kan niet worden voortgezet omdat de versie van Windows die op u computer is geïnstalleerd, nieuwer is dan de versie van Windows op de cd-rom.

Start de computer opnieuw op met de cd-rom en volg de instructies voor een nieuwe installatie als u de huidige versie van Windows op u computer wilt verwijderen en de oudere versie wilt installeren

ik heb de installatie procedure doorgenomen(wat nogal lang is en daardoor verwarrend),daar stond iets van upgraden om geen bestaande bestanden te verliezen , ik krijg die optie 'upgrade' niet te zien .

Ik heb schrik iets te verwijderen dat ik nadien niet meer kan terughalen. Heb in het verleden een ander Windows laten installeren op mijn pc ,gevolg was dat drivers verwijderd waren zodat ik geen audio kon afspelen ;

Kun je mij uitleggen hoe het upgraden in zijn werk gaat ?

En indien ik die (oudere) versie Windows op de cd installeer, zal ik nog online de nieuwere versie kunnen downloaden ?

en hoe kan ik mijn laptop opstarten met een cd-rom?

want ik kan dat momenteel enkel met de aan/uit schakelaar

alvast bedankt voor je geduld met mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

ikkan nu helaas maar kort antwoorden omdat ik op mijn werk zit.

je zou het beste eens met een speciaal programma zoals acronis of killdisk.

hiermee de hardeschijf volledig wissen.

daarna opnieuw de windows cd er in en installeren maar.

opstarten van dvd doe je al, anders had je nooit de melding kunnen krijgen dat de installatie niet voortgezet kan worden :-)

Yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.