Ga naar inhoud

Websites openen niet meer


Aanbevolen berichten

Dag!


Mijn laptop (ACER, Windows 10, Aspire E1-570) opent geen particuliere websites meer, ik krijg te lezen dat de site niet bereikbaar is en dat het te lang duurt voor de site reageert. Ik kan wel Facebook, Outlook mail, YouTube en dit forum (gelukkig) openen, maar voor de rest blijft alles hangen...
CCleaner gedraaid en Malwarebytes, Firewall uitgezet, geschiedenis verwijderd (behalve wachtwoorden)

 

Heeft iemand een tip?

 

Groet Suzanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

11 minuten geleden, Suzanne zei:

opent geen particuliere websites meer,

Wat bedoel je met dit, en welke browser gebruik je?

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Suzanne zei:

Ik heb het met Internet Explorer geprobeerd, het blijft hetzelfde. Ook links die ik via de mail gestuurd krijg openen niet.

Zijn het alleen linken die niet openen of kan je via Google Chrome ook niet de linken openen?

Dus Chrome openen en dan ion het zoekveld wat neer zetten en dan klikken op één van de resultaten. (gewoon internetten dus).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de linken niet openen, als ik het linkadres kopieer en vervolgens in een nieuw tabblad in het zoekveld zet doen ze het ook niet. Soms als ik de website van de betreffende winkel of persoon invoer, dus het normale website adres invoer, soms doet ie het dan wel. Dan zoek ik vanaf de homepagina naar de pagina die via de link is verstuurd. Maar vaak opent de website ook helemaal niet.

Als het een link naar een YouTubefilmpje is gaat het wel goed. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.