Ga naar inhoud

PC Upgrade


Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, Dasle zei:

Dat is wel een gewone 1650 en die zijn idd een stuk gunstiger geprijsd en geen 1650 Super das wel een heel verschil.

Oei, dat heb ik over het hoofd gezien. Mijn excuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, droske zei:

Oei, dat heb ik over het hoofd gezien. Mijn excuses.

Begrijp dat wel want de naamgeving van de Nvidia producten is enorm verwarrend en slaat nergens op.

Zo heb je de 1650 en 1650 super, vervolgens heb je de 1660, 1660 super en hiervan is nog eens een 1660Ti :hmmmm:

Moet zelf heel goed opletten om ze uit elkaar te houden :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is het mogelijk een nieuw meer uitgebreid moederbord aan te kopen zonder een nieuwe chipset voor een degelijke prijs? Ik heb een Fractal Define 7 pc-behuizing, maar ik kan de usb 3 slots vooraan niet gebruiken omdat er op mijn huidig moederbord geen connectie voorzien is ...

 

Dit is mijn huidig moederbord: MSI B85M-E33 (MS-7817)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heeft een 0 dB modus waardoor de fans pas gaan draaien vanaf ongeveer een 50°C en dus bij geringe belasting mooi stil zijn.

Mooi te horen dat de kaart je bevalt :top:

Voor in dat PCIe slot bestaan USB adapters, in je behuizing zitten bovenop USB 3.0 poorten maar toch ook een USB type C?

Heb je in de kast een USB 3.0 19 pins aansluiting zoals hieronder en zou je ook USB-C willen gebruiken?

 

529301164_USB3.019pins.jpg.c9ae9eb58e9ac7d860b1aa30005241c5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.