Ga naar inhoud

PC Upgrade


Aanbevolen berichten

Op de eerste foto zie je Power Led- en Power Led + is van het ledje dat gaat branden zodra je jou pc opstart.

Reset SW is om je pc te resetten mocht die ooit vastlopen en nergens meer op reageren.

De 2 de foto is die USB 3.0 19 pins aansluiting.

De 3 de  foto is als ik het goed heb USB Type C aansluiting.

Op de 4 de foto is een connector van een fan controller vermoed maar weet ik niet zeker.

Op de 2 de foto is heel goed je grafische kaart te zien en het PCIe x1 slot, maar kan je daar nog wel een uitbreidingskaart insteken?

Want volgens mij komt die wel heel dicht bij de fan van je grafische kaart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, er is maar weinig plaats over tussen het PCIe x1 slot en mijn grafische kaart ...

 

Kan je mij ook zeggen waar Power Led-, Power Led+en Reset SW precies moeten worden aangesloten?

 

De connector van die ene fan controller moet dan waarschijnlijk nergens aangesloten worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar je erg weinig ruimte hebt aan je PCIe slot net onder je grafische kaart en je kast de mogelijkheid bied om uitbreidingskaarten verticaal te monteren was het misschien een interessant idee. Je zult dan moeten werken met een PCIe riser cable/card om je USB kaart te verbinden met je PCIe aansluiting op je moederbord. Voor grafische kaarten word dat wel eens gedaan om de grafische kaart verticaal voor een glazen venster te plaatsen.

Een PCIe riser cable /card ziet er zo uit -> https://www.newegg.com/asteriskstore-pcie-1x-90-degree-pci-express-1x/p/0Y1-00MG-000P3?Description=pcie 1x riser&cm_re=pcie_1x riser-_-9SIA7Y38FP5620-_-Product

Een USB 3.0 USB controller die ik in gedachten had zou deze kunnen zijn.

Als je zelf gaat zoeken kijk dan of er een 19 pins aansluiting aanwezig is voor de interne aansluiting van je kabel in je pc.

833209708_USBuitbreiding.PNG.b1bd9bea44ef3da6ade2ecf8762b0e64.PNG

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik deze kabel aankoop: https://www.newegg.com/asteriskstore-pcie-1x-90-degree-pci-express-1x/p/0Y1-00MG-000P3?Description=pcie 1x riser&cm_re=pcie_1x riser-_-9SIA7Y38FP5620-_-Product

 

Dan kan ik die aansluiten op het PCIe x1 slot en verbinden met de USB 3.0 19 pins kabel?

 

Daarna zouden mijn USB 3.0 ingangen vooraan mijn pc-behuizing werken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, seane zei:

Dan kan ik die aansluiten op het PCIe x1 slot en verbinden met de USB 3.0 19 pins kabel?

Die kabel sluit je aan op je PCIe x1 slot, aan de andere haakse kant sluit je een USB 3.0 controller aan zoals deze -> https://www.alternate.be/DeLOCK/PCI-ExpressCard-USB3-controller/html/product/982906?lk=19056 

en op deze controller kan je dan je 19 pinskabel aansluiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.