Ga naar inhoud

Outlook en MS Exchange server


Carry

Aanbevolen berichten

De verbinding met MS EXchange server is niet beschikbaar. Outlook moet online zijn of er moet een verbinding zijn om deze actie te voltooien.

Ik heb een nieuwe pc met windows 10 waarop ik mijn Outlook 2010 heb gezet. bij het maken van mijn emailaccount is het fout gelopen. ik wil niet via app's enz werken maar mijn gewoon pakket msoffice gebruiken. hoe kan ik de verbinding met MX exchange verbreken? met dank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn provider is Proximus Skynet.

ik heb per ongeluk een nieuwe verbinding gemaakt met een MS exchange server gemaakt maar heb daar geen account.

telkens ik mijn Outlook wil opstarten kreeg ik de melding dat de verbinding met de server niet beschikbaar was en dat Outlook online moest zijn. Ik heb Outlook 2010. (vroeger 2003). ik werk niet op de Cloud dus daardoor vermoedelijk geen opstarten, van Outlook. inmiddels ook ontdekt dat "Mail" een app is on the Cloud. ik wens mijn duidelijke Outlook van 2010 te behouden; met vriendelijke groeten en bedankt voor uw antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.