Ga naar inhoud

Problemen Windows Live Mail


Stamperken

Aanbevolen berichten

Wij hebben al een geruime tijd regelmatig problemen met onze Windows Live Mail en ik weet totaal niet waarom.

 

Probleem 1 + afbeelding 1: Wij kunnen via onze pc geen mails meer versturen doch wel ontvangen. Wij krijgen dan steeds onderstaande pop-up...

 

Probleem 2 + afbeelding 2: Wanneer wij onze mails willen lezen dan staat i.p.v. onze betreffende mail onderstaande bericht te lezen...

 

Kan iemand a.u.b. hulp bieden want wij hebben onze mail écht van doen in deze thuiswerktijd 😩

 

Afbeelding1.jpg

 

 

Afbeelding2.jpg

aangepast door Stamperken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows ondersteunt Live Mail niet meer, maar je kan alsnog proberen WLM te herstellen.

 

In het zoekvenster, typ appwiz.cpl

Je komt dan in een scherm dat al jouw programma's weergeeft, ga naar Windows Essentials 2012.

Bovenaan klik je op verwijderen/wijzigen, dan naar herstellen.

 

Ik heb dit al een paar maal moeten doen, maar hoe hoger jouw W10 versie is hoe minder kans er is dat je er in slaagt - helaas. 

aangepast door p38cyq
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik ga dit bekijken...

Nog een klein bijvraagje: ik sta hier met een oudere pc (windows vista) waar ook wlm op draait. Kan ik daar nog (gezien de oude windows) nog een alternatief voor vinden? Want ik veronderstel dat vele programma's daar niet meer zullen op draaien... Ik zocht nog een outlook 13 of 16 maar iet meer te vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Windows Vista zou ik sowieso niet meer door gaan, toch zeker niet als je er nog mee op het Internet gaat. Linux is inderdaad een goed alternatief en daar draait Thunderbird ook perfect op.

42 minuten geleden, Stamperken zei:

Ik zocht nog een outlook 13 of 16 maar iet meer te vinden...

Het zou geen zin hebben om er nog mee onder Vista aan de slag te gaan omdat je met een bijzonder onveilig systeem zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.