Ga naar inhoud

Scherm schuift steeds na links? schuifbalk naar rechts


Stanley72

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Sinds 2 weken als ik mijn pc (Windows 8.1) opstart dan schuift direct mijn scherm naar links, de tab in de schuifbalk dus naar rechts.

Systeem herstel heeft niet geholpen en een nieuwe muis ook niet.

 

Bijvoorbeeld als ik Netflix heb opgestart dan schuift alles weer naar links....

 

Het lijkt mij helder en snel op te lossen, maar hoe?

Ik krijg de balk  wel onder controle met hulp van de CTRL, maar dit is natuurlijk niet de oplossing.

 

Hopelijk heeft iemand hiervoor een oplossing.....(((....

 

Alvast super bedankt...

 

Stan Rooijmans

Venlo - NL

aangepast door Stanley72
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum, Stan!

5 uren geleden, Stanley72 zei:

Sinds 2 weken als ik mijn pc (Windows 8.1) opstart dan schuift direct mijn scherm naar links, de tab in de schuifbalk dus naar rechts.

 

Ik zie nog niet goed voor me wat jij daarmee bedoelt. Kun je daar een foto van maken en die in een volgende reactie bijvoegen?

Hier vind je uitleg over hoe  je een bijlage toevoegt aan een bericht: https://www.pc-helpforum.be/topic/63811-hoe-voeg-ik-een-bijlage-toe-aan-mijn-bericht/

 

Een schuifbalk verschijnt alleen wanneer de inhoud niet in een venster past. Normaal zie je dus geen schuifbalk wanneer de pc net is aangezet.

 

5 uren geleden, Stanley72 zei:

Ik krijg de balk  wel onder controle met hulp van de CTRL,

Bedoel je dat je de Ctrl toets ingedrukt houdt en dan het wieltje van de muis naar je toe of van je af beweegt, totdat alles wel in het venster past, zodat ook de schuifbalk verdwijnt?

Als dat zo is, dan lijkt het erop dat de resolutie van je monitor niet goed is ingesteld. Wat is het merk en de volledige typeaanduiding van jouw monitor? Bijvoorbeeld: Iiyama ProLite XB2483HSU

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.